انتشار کتابی بینارشتهای در زمینههای تئاتر و علوم شناختی
«اجرا و شناخت» در دسترس علاقهمندان تئاتر قرار گرفت
کتاب «اجرا و شناخت»، نوشته بروس مککوناچی و الیزابت هارت با ترجمه رضوانه امامیپور منتشر شد.
گفتوگو با کارگردان نمایش «ازدواج پرماجرا»
حسین ربیعی: میتوانستیم چهره اصلی مبارک را نشان دهیم
کارگردان نمایش «ازدواج پرماجرا» میگوید عکسهایی از مبارک در دوران صفویه و قاجار موجود است که نشان میدهد صورت جذاب و شیرینی داشته است. اگر در تبلیغات جشنواره از این عکسها استفاده میشد کار خوبی بود برای اینکه چهره اصلی مبارک را به مردم نشان دهیم.
در گفتوگو با کارگردان نمایش «تاریکی» مطرح شد
غزاله عبادی: جای کارشناسان حوزه روانشناسی کودک برای داوری آثار خالی بود
غزاله عبادی ترس و فوبیای خود از تاریکی را دلیل پرداختن به این موضوع در قالب نمایش دانست و درباره روند داوری جشنواره گفت جای افراد کارشناس و فعال در حوزه روانشناسی کودک برای داوری آثار خالی بود، به نظرم اینگونه، داوریها کارشناسانهتر و عادلانهتر بود.
در نشست نقد و بررسی مطرح شد
«657» همذاتپنداری با رنجهای یک جامعه است
در نشست نقد و بررسی نمایش «۶۵۷» به کارگردانی شهرام گیلآبادی با حضور اعضای کانون انجمن منتقدان بر بازنمایی و نمایش رنجهای جامعه در این نمایش تاکید شد.
نشست صمیمانه با هنرمندان گروه تئاتر مستقل
«سیندرلا»، مخاطب را با هر ذائقهای درگیر خود میکند
گروه بازیگران نمایش «سیندرلا» این اثر را نمایشی میدانند که با محوریت عشق، بخشش، اخلاق و پیروزی خوبی بر بدی تمام مخاطبان از هر گروه سنی و با هر ذائقهای را با خود همراه میکند.
هوشنگ مرادیکرمانی مطرح کرد؛
خوشحالم «مربای شیرین» تئاتر میشود/ راز ماندگاری آثار موفق ادبیات
نمایش «در گوشی» اقتباسی از داستان «مربای شیرین» هوشنگ مرادیکرمانی اثری است که با کارگردانی نرگس اصغری از ۲۵ اردیبهشت در تالار هنر به صحنه میرود.
نقد «کچل کفترباز»
با حضور اعضای کانون ملی منتقدان تئاتر؛ نمایش عروسکی «کچل کفترباز» اثر آزاده انصاری درنشستی با حضور کارشناسان و اعضای کانون ملی منتقدان تئاتر ایران نقد و بررسی شد.
«مام صلح» نماد دوستی ملتهاست؛ نمایش عروسک دستساز مربی کانون در موسسه فرهنگی اکو
مربی فرهنگی کانون استان چهارمحال و بختیاری صلح و دوستی را یکی از مهمترین انگیزههای خود برای ساخت عروسک «مام صلح» دانست.