لیست اخبار صفحه :21
مجید کیمیایی‌پور: تئاتر عروسکی ابزاری خلاقه برای آموزش است
کارگردان نمایش «پدر چوب» مطرح کرد

مجید کیمیایی‌پور: تئاتر عروسکی ابزاری خلاقه برای آموزش است

مجید کیمیایی‌پور، کارگردان نمایش «پدر چوب» تئاتر عروسکی را ابزاری خلاقه برای آموزش معرفی کرد و گفت نمایش «پدر چوب» یک نمایش ابداعی در شیوه اجرایی نمایش‌ عروسکی است که به‌عنوان نمایش پازلی چوبی شناخته می‌شود.

ایستگاه پایانی جشن عروسک‌ها در تئاتر شهر
آیین اختتامیه نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک برگزار شد

ایستگاه پایانی جشن عروسک‌ها در تئاتر شهر

آیین اختتامیه نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک از ساعت ۲۰:۳۰ یکشنبه هجدهم تیر در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر برگزار شد.

سمیه گلباز: متعهد به معرفی فرهنگ ایران‌زمین هستیم
گفت‌وگو با کارگردان نمایش «سرزمین مادریم»

سمیه گلباز: متعهد به معرفی فرهنگ ایران‌زمین هستیم

کارگردان نمایش «سرزمین مادریم» گفت متأسفانه در نسل جدید آیین‌ها و فرهنگ‌های بومی به دست فراموشی سپرده می‌شود و این ما را متعهد می‌کند تا این فرهنگ غنی را به‌واسطه هنر معرفی کنیم.

زهرا ناظری: پذیرش دیگری، آموزه‌ای راهگشا برای کودکان است
گفت‌وگو با کارگردان نمایش «قورباغه و غریبه»

زهرا ناظری: پذیرش دیگری، آموزه‌ای راهگشا برای کودکان است

نمایش «قورباغه و غریبه» نوشته زهرا ناظری و بهنام متعارفی که زهرا ناظری آن را برای نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک کارگردانی کرده در آخرین روز این رویداد هنری و در سالن گلستان مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه رفت.

غزاله عبادی: جای کارشناسان حوزه روانشناسی کودک برای داوری آثار خالی بود
در گفت‌وگو با کارگردان نمایش «تاریکی» مطرح شد

غزاله عبادی: جای کارشناسان حوزه روانشناسی کودک برای داوری آثار خالی بود

غزاله عبادی ترس و فوبیای خود از تاریکی را دلیل پرداختن به این موضوع در قالب نمایش دانست و درباره روند داوری جشنواره گفت جای افراد کارشناس و فعال در حوزه روانشناسی کودک برای داوری آثار خالی بود، به نظرم این‌گونه، داوری‌ها کارشناسانه‌تر و عادلانه‌تر بود.

فاطمه برمال: تئاتر کاغذی در ایران شناخته‌شده نیست
گفت‌وگو با کارگردان نمایش «آی‌تک»

فاطمه برمال: تئاتر کاغذی در ایران شناخته‌شده نیست

فاطمه برمال، نویسنده و کارگردان نمایش «آی‌تک» تکنیک پاپ‌آپ‌بوک یا تئاتر کاغذی را تکنیکی ناشناخته در ایران معرفی کرد که برگرفته از کتاب‌های سه‌بعدی است.

محمد صمدی: در ساخت عروسک‌، به دنبال پیوند نگارگری و خلاقیت نمایشی بوده‌ام
در گفت‌وگو با نویسنده و کارگردان نمایش «سگ و گرگ» مطرح شد

محمد صمدی: در ساخت عروسک‌، به دنبال پیوند نگارگری و خلاقیت نمایشی بوده‌ام

محمد صمدی، نویسنده و کارگردان نمایش «سگ و گرگ» با اشاره به ویژگی‌ عروسک‌های این نمایش می‌گوید در ساخت آن‌ها، به دنبال پیوند نگارگری و خلاقیت نمایشی بوده است.

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت